dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, May 22, 2011
mid year exam lahh




wahai exam!
terima kasih kerana telah meninggalkan aku
buat sementara waktu
aku pasti akan merindu kamu
lagi!! haha

alhamdulillah, exam sudah habis
sedang proses menunggu result jer
berharap tindak mengecewakan ummi dan ayah

herrm , hidup di mozac semakin mencabar
aku sekarang memikul tugas baru
sebagai ketua tingkatan
bagi kelas 4 Sigma
dan menjadi BADRI yang belum diiktiraf bagi sekolah mozac

aku sendiri pelik
kenapa aku yang sangat nakal nie boleh terpilih menjadi badri
banyak perkara tak betul yang aku lakukan
namun, aku cuba untuk perbaiki diri ini
dan turut mengubah rakan-rakanku yang lain

uuuh!
jatuh cinta?
apakah itu?
arrrgh! tak sanggup aku nak hadapinya.
hendak-hendak dengan wanita [takkan nan laki}
lagilagi satu kelas
aiyaa!

cinta orang beriman merupakan cinta sejati hanya kepada Allah!

Ya Allah, kau ampunkanlah dosaku, dosa ibu bapaku, dosa para guruku, dosa para sahabat handaiku, serta dosa para muslimin sekalian.
palingkan hatiku agar hanya mencintai-Mu sahaja ya Allah
teguhkan hatiku untuk menahan nafsunafsuku
teguhkanlah pendirian hidupku ya Allah
amin<>




0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.