dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, May 27, 2011
kerana aku lebih sayangkan Allah

pernah aku terfikir
apakah masalah diriku ini?
lebih menyayangi wanita
daripada ibu bapaku
dan keluarga.
apakah yang telah aku lakukan?
selama ini aku mencari keredhaan Allah
keredhaan yang lebih mulia

aku ingin berdakwah
namun sifatsifat pendakwah tiada dalam diriku
apakah ini akibat apabila aku sering melakukan maksiat?
nauzubillah<>

aku sering berkongsi artikelartikel mengenai Islam
namun, akulah juga yang sering melakukan dosa
dosa 'izhar' yakni yang terang
aku masih lagi mencintai wanita yang tidak halal bagiku
dan menyayanginya lebih daripada segalanya

ya Allah, aku memohon kepada-Mu agar meneguhkan hatiku ini
jadikanlah citacita aku tercapai
agar aku dapat menegakkan syiar Islam di bumi tercinta ini
inshaAllah<>

2 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.