dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, January 09, 2011
Kembali Ke Pusat Tusyen

:: dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ::

####################
assalamualaikum dan salam sejahtera ke atas kamu semua .

penat sangat ar . pegi sarapan kat rumah mak long .
sambil bermain dengan aisyah . betol2 membajetkan diri beliau sangat comel . 
hahaha.

kejap lagi ada tusyen . haish ! dah bermula hidup aku kembali sebagai seorang pelajar .
hahaha . tapi , aku tak sabar nak jumpa Mr. Danny Ong selaku my english teacher .
alhamdulillah lar . aku belajar dengan dia BI aku jadik oke sikit berbanding dulu-dulu kala .
hahaha . i appreciate you Mr. Danny (tak tau betul ke tak ayat aku nie)

erm , esok dah sekolah balik . dengar citer aku kena tolong cikgu uruskan budak form 1 lagi .
hehehe . aku nak kena kan adik dak hanis ar . hahaha 

oke ar .
nie jek . aku un nakpegi siap-siap .

assalamualaikum .



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.