dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, January 14, 2011
A good man VS A good citizen

:: dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ::

####################
assalamualaikum dan salam sejahtera ke atas kamu semua .
bertemu lagi kita dalam arena 'blogging' ini . 
kuakuakua .

pagi tadi, ketika subjek Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan .
ustazah aku telah mengemukakan satu persoalan yang agak sukar untuk dijawab .
yakni .
' A good man VS A good citizen '
beliau berkata, buatlah apa-apa cara sekali pun,
janji ustazah nak tengok hasilnya .

lalu, rakan-rakan aku yang kreatif memulakan kekreatifan mereka .
ada yang buat dalam bentuk karangan,
bentuk ilmiah, lukisan, point, dan macam-macam lagi .
haha . aku terbuat dalam bentuk yang seperti pidato .
dan berbahasa melayu . ramai rakan-rakan aku yang membuat task nie dalam BI .
kononnya nak menunjukkan keseragaman dengan tajuk . tuihhh !
hahaha .

namun , aku berjaya menyiapkan task nie dengan jayanya. kahkahkah.
ntah pape lar aku bagi isi . tapi ade ilmiahnye .

********************

alhamdulillah, aku dapat buku rujukan biology dengan kadar percuma ,
cuma kena bayar 3o sen , haha . ada akak uh kasik .
terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kepada beliau .
aku sebenarnya ada buku rujukan biology akak aku .
tapi, mungkin disebabkan beliau suka sangat dengan subjek uh .
sampai bawak tidur sekali. hancur lebur uh . 
apa-apa un, terima kasih ye akak . haha.

so, esok nak pegi library , memuaskan hati ramai pihak yang beria-ria ajak aku pergi . 
ermmm, aku nak menyakitkan mata esok dengan membaca buku-buku-buku rujukan .
dan memenatkan tangan menulis nota-nota-nota ringkas .
huh ! ada gaya . baru kena dengan moto
cepat , tepat , dan mutakhir . hahaha .

first time aku rasa aku serius dalam pelajaran .
dah kurang berloyar buruk dalam kelas .
kurang gelak dalam kelas . fuh ! satu transformasi . hahaha

********************

oke la . setakat ini sahaja yerk . 
assalamualaikum .



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.