dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, January 08, 2011
Menjauhkan Diri Daripada Kamu

:: dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ::

####################

assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada para pembaca
blog aku yang kudus ini .

semalam, aku menerima satu panggilan yang aku ingin sangat jauhi .
panggilan daripada seorang manusia yang bergelar wanita .
aku terpana apabila menerima panggilan dia .

apabila aku fikir kembali .
aku gembira menerima panggilannya .
kerana aku dibelenggu oleh syaitan dan nafsu .
namun, aku kuatkan semangat untuk membenci perkara itu .
aku berusaha untuk mengelak daripada berkata-kata dengan si dia .

datukku pernah berkata :
" Wanita yang baik hanya akan bercakap dengan kamu apabila mustahak saja. tidak sesekali akan berborak tentang perkara-perkara remeh "

tetapi, bagi aku, si dialah yang terbaik. apakah benar kata-kata datukku itu .
moga-moga Allah memberi petunjuk kepada aku .
laillahaillah.

bersyukur kepada Allah kerana aku dikurniakan sahabat-sahabat yang baik.
yang mampu memberi aku nasihat.
dan membimbing ke arah kebenaran .
alhamdulillah .


moga persahabatan kita kekal abadi .
inshaAllah !




0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.