dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, March 20, 2011
kembali ke kehidupan asal

:: dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ::

<===============>
hari ni balik ke asrama
mulalah hidupku sebagai pelajar kembali
pelajar yang berusaha untuk belajar
demi masa depan agama
bangsa dan negara.

tinggallah katil empukku
tinggallah bantal gebu aku
tinggallah laptop kesayangan aku
selamat tinggal saya ucapkan kepada barang-barang aku
yang berada di rumah .
huaaaaa~

so, bukak sekolah nie mesti dapat result exam 
tiba2 rasa cuak, gementar
haha
takpela , aku dah usaha 
selebihnya kepada Allah

erm , okelah
buat rakan-rakan
kalau berkesempatan kita akan bertemu kembali .
baibaibaibaibai . . 



4 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.