dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, March 15, 2011
kehidupan baru di Mozac

:: dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ::

********************
assalamualaikum dan salam sejahtera
salam 1Malaysia
hehe . .

hidup baru
sekolah baru
pelajar baru
asrama baru (macam penah dok lak)
sekolah baru
jantina baru
guru baru
stail belajar baru
aish , sume baru
Itulah Aku Di Sekolah Baru
SEKOLAH MENENGAH SAINS MUZAFFAR SYAH
sekolah impian sejak kecil
akhirnya dapat aku naiki
hee .

4 Sigma itu kelas aku
pelajar-pelajarnya okay
sangat ramah
tapi menimbulkan masalah kepada aku
ada WANITA a.k.a girls
haha
namun dapat kutempuhi dengan jayanya
be professional 
my mom said when you talk to a girl
hahaha
yes mom! i do as you say

rakan-rakan baru, best gila
penceria kelas
hairie (apek)
dan
aniq
best ar kawan nan korang
membuat aku rasa tak kekok
haha

belajar kat Mozac
makin botaklah kepala aku
tapi ????
aku tengok pelajar lama rileks jerk
sangat pelik
kami pelajar baru yeye belajar
haha
mungkin mereka dah biasa kot
result un gempak
ahaha


just rite after our 1st exam . .
hehe

okayla ,
boring nak tulis panjang-panjang
buat Nur Azyan
haha
kau bacalah

sekian .

***********************

1 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.