dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, November 27, 2011
Indahnya





hye XD assalamualaikum .



fuh =.='
dah berhabuk
lama giler tak update

macam-macam cerita nak dikongsi
macam-macam perkara berlaku
semuanya sebagai pengajaran
terhadap diri aku

final exam dah habis
walaupun tak gempak
tapi tetap bersyukur
betullah , daripada ranking last kan ?
haha

banyak benda berlaku sejak aku masuk sekolah baru
sekolah apa ?
SEKOLAH MENENGAH SAINS MUZAFFAR SYAH
sekolah idaman sejak dulu

banyak perkara aku belajar kat sekolah nie
sampaikan benda tak patut aku belajar pun aku belajar
haha , takpe takpe
jadikan pedoman
" berani buat berani tanggung lah bro "

belajar tentang cinta =)
belajar apa itu erti sahabat
belajar menjadi pemimpin
belajar menjadi idola adik adik

semuanya membolehkan aku bersikap lebih matang
p/s:patutlah orang kata aku matang bila masuk mozac haha

 bagi aku , perkara paling best kat mozac
rakan-rakan batch yang sangat baik
walaupun aku pelajar baru
tapi diorang tak beza-bezakan
sebab tuh aku sayang korang lah 
XTROVIA 0812
sangat best batch nie
haha


Terima Kasih kepada rakanku
berikan aku peluang lagi untuk menebus silap
moga kekal bersama
tegur aku kalau aku silap okay ?


Assalamualaikum=D






 

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.