dah datang sini , selongkar sana sini , mehh FOLLOW |kalau taknk , boleh pergi DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, December 31, 2010
coretan terakhir tahun 2010 :

:: dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ::

********************
assalamualaikum .
salamullahialaikum .
salam sejahtera .
good evening .

********************

tepat jam 6.37 petang .
di hadapan sebuah komputer .
aku , meluahkan perasaan .
yang bercelaru dalam diriku .

bengang dengan af'al adik ku .
seperti ingin menumbuk-numbuk sahaja muka beliau .
namun, menghormati ibuku yang terhormat .
aku batalkan niat murniku .
hehehehe .

nasib baik memey yang dikasihi mengubati amarah ku .
dengan belaiannya yang lembut .
membuat aku tenang .
hilang masalah aku buat seketika .
syukur Alhamdulillah .

seperti tidak aku sedar bahawa hari ini ialah hari terakhir bagiku bersama tahun 2010 .
umurku sudah berkurang .
namun, amalku belum cukup untuk menampung umurku yang semakin banyak .
azam tahun baruku .
meningkat amalan aku terhadap Allah , parents dan keluarga .
lagi satu .
membuktikan kepada kakak aku yang add math itu senang .
dan menunjukkan kepada beliau bahawa PMR itu bukan bergantung kepada jumlah banyak A untuk berjaya .
InshaAllah .
amin !

sekian sahaja coretan aku untuk kali ini .
assalamualaikum .


1 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.